Laylaaa doğduğundan beri özele gidiyorduk ve aynı doktora gösteriyorduk, memnunduk da ama bir muayene ücreti 1000 tl olunca özelden vaz geçtik. 6.ayından beri götürmüyorum, şu an 8 buçuk aylık. Devlete bir kez götürdüm dündü o da. Umraniye devlete götürdüm. Kan sayımı için kan alınacaktı kızımdan, öncesinde doktor muayene etti. Ismi Bihter Ergün, çok tatlı bir kadındı. Kısa süre odasında kaldık ama gayet ilgiliydi. Ben aile hekimimizden ve kızıma bakan ebeden memnunum. Rutin kontrollerine ona götürüyorum. O yüzden doktor bilgim bundan ibaret🫤