minikmelegimmmm 2 buçuk yaş oğlum var. Asla oynamaz. Ne benle oynar ne kendi. Üst katta babannesi var sabah kahvaltısı bittiği gibi babannesine gider orda takılır biraz aşağı yanıma gelir mesela temizlik yapıyor olurum durur 5 dakika yanımda çıkar gene yukarı. Öğlen uykusundan uyanır mesela biraz oynamak ister top oynarız koridorda ya da karşılıklı oturup birbirimize araba atarız falan filan dedesi işten gelir zil sesini duyduğu gibi koşa koşa yukarı gider gene. Bazen hep birlikte babannedeyken bakıyorum sıkılıyor yapacak birsey bulamıyor annecim gel hadi gidelim evimize oyuncaklarınla oynayalım diyorum hayır diyor hiç oralı bile olmuyor ben babannemde durcam diyor. Artık oyuncak almayı bıraktım eskiden aydan aya illa birsey alırdım ayına uygun oyuncak olsun kitap olsun artık almıyorum valla yalan yok asla oynamıyor çünkü. Eşimin kuzeninin eşi var yengemiz yani, bana diyor biraz kitaplarla vakit geçirmesini sağla aktivite yap yok bilmem ne yap 5 aylık çocuk değil ki yatır kucağına kitaptan resim göster. Şu yükselen zeka gelişim setleri var ya 2 yaş olanı almıştım gecen sene, kitapliginda duruyor alıyor bazen bir sayfasını yapıyoruz birlikte ben neneme gidiyorum deyip kalkıp gidiyor 😅😅😅