babyelo benimde öyleydi nerdeyse 1 aya yakın hastalık çektim acile gittim kan alındı film çekildi hiçbişey veremediler temiz çıktı. Sağlık ocağına gittim kaç defa en son hırıltı, öksürük, ateş olunca mecbur antibiyotik verdiler 3 4 güne iyileşti size verilen ilaçları zamanında kullanın günde en az 2 defa calpol verin hiçbi zararı yok maşallah benim oğlum iyileşti