Alya-Sena işte geçen sene 350 civarı birseymis onun üstüne verilmemesi lazım bilmeyenler veriyor bu ücreti. Kanun derken şunu kastetmek istedim hani her yıl belirlenen bir miktar var cüzi bir miktar onun üstüne verilmez okul öncesi ve ilkokulda vs devlet okulunda para verilmiyor aidat veya ihtiyaç listesi veriliyor yani 2500 3000 gibi rakamlar istenildiğinde vermek yerine şikayet edilse okul bir daha o miktari istemez