Nik_mik_yok Kızım şuan 51 aylık . 4,6 yaş grubu okullara gidebiliyor. Ama devlet okulu olmasına rağmen aylık 1500 ₺ diyor okullar. Ve yemek dahil değil,evden beslenme istiyorlar. Sizin olduğunuz yerlerde ücretler nasıl merak ettim
-Kuzika- Nik_mik_yok yine ucuzmuş Ankara keciorende bazı okullarda 5000 -6000 arası ücret istenmis. Bu arada para isteyemezler kanunen yasak sadece okul başladığında ihtiyaç listesi alır veliler bulunduğunuz ilçe milli eğitim müdürlüğüne yada cimere şikayet edebilirsiniz.
Nik_mik_yok -Kuzika- herşeyi kılıfına uyduruyorlar canım nesini sikayet edelim. Yardımcı personel ücreti ,temizlik ücreti falan diyorlar . Çocuklarınız sadece öğretmenle yeterli ilgiyi göremez diyorlar. Ayrıca 4 bin 5 bin ne pardon da yuhh
OncedenGurme -Kuzika- hangi kanun o? 😄 katkı payı yasal okul öncesinde her il kendi fiyatını kendi belirler
MelekAnnesii -Kuzika- yasak degil kanunen var sikayet etmeden once neyin ne oldugunu iyice arastirin bilip bilmeden insanlari ugrastirmayin
Tubasahra -Kuzika- Anaokulu aidat alabiliyor milli eğitim bakanlığı belli bi ücret belirlemis isze atıyorum 350 1000 arası alabilirrsiniz demiş.Ondan yüksek alamazlar tabi.
Nik_mik_yok mematiii yemekli olmayan bazı okullar 900 diyor. İlkokula bağlı bı anaokuluna gidip sordum 500 dedi ama o da bizi almıyor 2020 olduğu için. E devlette anaokul kaydı çıkanları alıyormuş.
Nik_mik_yok AnnaKurt he çalışan anneler için. Yazık maaşın yarısı okula gidecek. Çalışmanın ne anlamı kaldı ozaman. Belediye de bunu yapmasın yaa
Nik_mik_yok OncedenGurme katkı payı 900 belirlenmiş bu yıl bizim bölge için. Yemek de 600 totalde 1500 diyorlar işte
AnnaKurt Nik_mik_yok 2.5 du geçen sene. Bu sene birden 8.500 oldu. Bende şaşkınım 🤣 ama yemek vs dahil hep 3 öğün
lolitam Nik_mik_yok AnnaKurt OncedenGurme Yelda35 Dilaylaa Ya kızlar konudan bağımsız hafta pazar günü kayıt yapıyorlar mı ya bizde ilk defa okul hayatına adım Atiyoruz ana okuluna gidecek henüz kayıt için gidemedim eşim pazar günü gitse açıkmidir ki
OncedenGurme Nik_mik_yok okullara sadece 1 personel veriyorlar. Diğerlerini okul kendisi karşılar. Tek personel yetmez okula. Faturaları okul öder, temizliği okul karşılar, materyali okul alır. Maalesef istemek zorundalar kimse cebine atmaz. Bakanlık yeterli ödeneği vermiyor. Okul öncesi eğitimi zorunlu eğitim kapsamına da almadıkları için katkı payı alınması yasal bir durum
Nik_mik_yok OncedenGurme anladım canım, şikayetlik bı durum görmedim ben zaten. Tüm okullar aynı cevabı verdi. Hani deniyor ya anaokullari ücretsiz oldu diye ,ona istinaden dedim bı şekilde isteniyor yani para
OncedenGurme Nik_mik_yok çok komik ama seçim öncesi aidatı kaldırdılar mayıs ayındaydı. Ekim’de ödenek veremedikleri için aidat yerine katkı payı alınabilir dediler. O yüzden insanlar hâlâ ücretsiz sanıyor. Herşey dalavere Mesela önceden ilkokul bünyesindeki anasınıflarının kapısına anaokulu tabelası astılar. Sonra bilmem kaç bin tane anaokulu açtık diye seçim propagandası yaptılar. Şimdi o anaokulu tabelalarını indirip tekrar anasınıfına döndürdüler adını 😄