Merhaba anneler benim kızım üç ay on günlük ve bazı durumları canımı sıkıyor düşündürüyor şöyle açıklayayım bebeğim alerjik bir bebek bir buçuk aylıkken tahmin edip alerji doktoruna gittik bize üç tane mama verdi kızım sadece evolvia da biraz olsun çekmeye başladı neyse çok uzatmayayım 3200 kilo olarak doğdu ve şu an 4700 üç ayda bu kadar yavaş kilo alımı beni ciddi anlamda artık yordu meme düzgün çekmiyor mamayı düzgün içmiyor sadece 30 cc mamayı bile ben zorluklarla içiriyorum meme yine biberona göre daha iyi durumda çekiyor artık bi problemimi var diye düşünüp duruyorum Urfa da yaşayıp çocuk doktoru olarak bize tavsiye verecek biri var mı hangi doktor bu konuda daha iyi olabilir yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler 🙏