Merhaba kizlar 5 gündür hastayım tam iyileştim diyorum tekrar başlıyor bebeğimle birlikte hastalandık o antibiyotik tedavisi görüyor ama ben şuan başımı kaldıramıyorum acaba hastaneye gitsem serum takarlar mı emziriyorum lütfen bilgisi olan yazsın bebeğimle ilgilenemiyorum