Kızlar kızım 2 hafta sonra yaşına gircek ama hiç emeklemedi yüz üstü koyunca yatıyo bir ara çabalamıştı şimdi oda yok ellerinden tuttuğumuzda yürüyor hatta koşturuyor ama koltuk kenarlarında durmuyor beni tutmak istiyor korkuyor galiba dizleirnin üstündede durmuyor yaptırdığımda ağlıyor 1 yaşında gidicez doktorada ama çok kafama takılıyor benimle aynı durumda olan anneler varmı yada böyle bişey yaşayan 😞