tademirel Mamadan olabilir d vitaminini devit 3 kullanıyorsanız o da yapar emzirmeyi sıklaştırın bence anne sütü doğal probiyotik d vitaminini de ocean kullanabilirsiniz bize çok iyi gelmişti ıkınmalar ciddi anlamda azalmıştı Büyük kızımda mama vermek zorunda kalmıştım emerken kakasını günde bir kaç defa yapan bebek mamadan sonra haftada bir yapmaya başlamıştı hatta kaç kere hastaneye gidip fitil attırmıştık yapsın diye eğer yapabiliyorsanız sürekli emzirin bestlak damla var sütü ciddi arttırıyor sütüm yetmiyor diye düşünmeyin sık sık emziriyor süt yerine geliyor oğlum 20 gün yoğun bakımda kaldı sütüm ciddi azalmıştı hatta bitmek üzereydi 2 3 daha kalsa tamamen kesilirdi eminim hastaneden çıktıktan sonra sürekli emzirdim yarım saatte bir, bestlak içtim çok şükür sütüm arttı 5 aylık oldu meme reddi var sünnette oldu sıcaklarda çok bu ay emmesi ciddi azaldı sütümde azaldı bestlak alıcam yine ayakta emziriyorum daha çok küçük bence anne sütü dışında bir şey vermeyin tabi ben durumunuzu tam bilmiyorum ama bebeğin bağırsakları anne sütü ve mama dışında verilen şeylere hazır değil bence yine siz bilirsiniz