Handeeeeee Kızlar yanağından (göze yakın bir bölge) sivri ısırmış. Dün doktora götürdüm alerji şurubu ve krem verdi ama bugün biraz apse yapmış yüzünün o tarafı aşırı panikledim. Çok alerjik bi çocuk zaten. Sizce bişey olur mu?