elizya34 Önce yumuşak yapıyor kakasını sonra sulu yapıyor pazartesi olduk aşıyı ateşi hep 37 de korkmalımıyım normalde ateşi hep 36 da olurdu
Okyanusolmak elizya34 bazı bebekler hastalığı hafif geçiriyor maalesef. Benim bebeğim de 1 gün sürdü o. Sonra toparladı. Dikkat edin su kaybı çok olmasın. Gerekirse doktora gidin. Çok geçmiş olsun.
Ftmsnny elizya34 rota aşısı zaten ishal aşısı yani tepkisinin ishal olması çok normal 39 a kadar ateş normal kabul ediliyor. Bir sorun yok gibi ama başka belirtiler varsa soğuk algınlığı da olabilir