Nefessss Aşıdan sonra bebekleriniz hasta oluyor mu sizin de benim kızım 2. Ay aşısından sonra bronşit oldu. Ve şimdi 4. Ay aşısı var bir hafta sonra korkuyorum gitmeye antibiyotik vermek istemiyorum artık zor atlattık.
Deletedmom109 Nefessss Bronşit aşının bir yan etkisi değil. Aşıyla alakası olsa olsa aşıya götürürken üşümüş olmasıdır 🙋♀️ 4. ayda da sıkıntı olmaz inşallah 🙏
nazanay Nefessss Her ay asi oluyorlar zaten. Bebek olduklari icin de sik hasta olabiliyorlar. İlla ki asiya denk gelecek bazi hastaliklari. Bronsit asinin bir yan etkisi degil.