hamzacanim benim bebeğimde öyle çok hareket etmezdi canım. Her ay düzenli giderdim zaten kontrole. 34 haftalıktım, hocam çok hareket etmiyor kızım demiştim. Oda artık 2 haftada bir gel nst ye gir bakalım demişti. 34. Haftamdan sonra 2 haftada bir kontrole gittim düzenli canım. Anladığım bile olmuştur kızım hareket etmiyor diye ama çok şükür sağlıklı bir şekilde doğdu elhamdülillah. Çocuğundan demekki o