Yelda35 Kızlar kuzenim 35 yaşında guatr kanserine maalesef yakalandı ameliyat oldu atom veya iyot tedavisine başlanacakmış. Ağır mı? Nelere dikkat etmemiz gerekiyor çok üzgünüm maalesef
Yelda35 Szyee bir anda çıktı tahlilde ve acil ameliyat oldu boyutu çok büyüktü ve ince iğne biyopsisinfe kanser çıktı ama evresini filan söylemediler bize nükleer tıpta. Üniversite hastanesi aşamalı tedavi yapacak dedi anlamadık
Szyee Yelda35 çok geçmiş olsun ben tiroit hastasıyım düzenli ilaç kullanıyorum bazen tiroitin ileri evresinde yoğun yatarak tedavi uygulanıyor sadece onu biliyorum. Rabbim şifa versin
Yelda35 Szyee bende tiroid ameliyatı oldum tekrarladı haşimato vende düzenli kullanıyorum bol dere otu yiyin lahanagillerden uzak durun