kuzey-21 Esmiralda merhaba. Ankaraya götürmedim daha. Buradaki doktorumuz ateşli olduğu zaman önce ona getirmemi duruma göre ankaraya sevk edeceğini söyledi. Ateşi de çıkmadı bidaha çok şükür. Sizin de mi çocuğunuz ateşleniyor sık sık.
Esmiralda kuzey-21 merhaba hayir cok sik deyilde ayda bir iki ayda bir oda son zamanlar son iki 3 aydir boyle oluyor ama dedigim gibi ayda bir 2 ayda bir
Yagmurcmn kuzey-21 ramatolojiye götürmenizi öneririm karın ağrısı bacak kol ağrılarıda varsa özellikle
kuzey-21 Yagmurcmn hayır yok hiç biri. Kaç aydır da çıkmıyor ateşi. Dediğim gibi bidaha ki ateşinde kendi doktoru görmek istedi. Çıkan testlere göre ankaraya gideceğim.
kuzey-21 Esmiralda evet pstu yazdığım dönem bizde de öyle olmuştu. O günden sonra ateşlenmedi. Doktor Akdeniz anemisinden şüphelenmişti. Ateşlenince getir duruma göre ankaraya o test için göndereceğim dedi. Ateşlenmedi çok şükür.