20 aylık canı yandığında gelsin sarılsın istiyorum ama yok ya kucağıma alıcam sevicem daha çok ağlıyor sakinleştirmeme bile izin vermiyor oturup daha çok ağlıyor sinir oluyorum ya neden böyle anlamıyorum çok garip ya gerçekten var mı böyle değişik çocuk 😅 sinirden gülüyorum artık