Aylabs1 benim bebeğim 4 ay 9 günlük 6 kilo 2,600 doğdu Doktor kilosu çok iyi dedi yani sizin bebeğinizin kilosu da çok çok iyi ki . Konak için de zeytin yağı sür yarım saat beklet ince bi tarakla bastırmadan tara tarağa geliyo hemen zaten ardından duş aldır miisss . Üfürük için biley diyemiyorum ya ama her bebeğin doğduğunda kalbi delik olur zamanla kapanır diye biliyorum abimin kalbi delik doktor öyle demişti siz yinede bi araştırın