Meltem345 evet evet düzeliyor ben bebeğim yoğun bakımdan çıktığında yamuk kalacak diye ağlıyordum hüngür hüngür :) benimki de hep sağa yatmak istiyordu ben tepesinde dakika başı değiştiriyordum. Eşim çok kızıyordu deli çıktın başıma bırak çocuğu diye ama düzeldi