sezer2022 Prenses_isabella uyarı başta yazdılar zaten 🙈🙈 şığç falan olmasın gibi pantenkelebek i kullanılmasa şuanki adınızda olmazdı 🥰
[silindi] pantenkelebek İngilizce de ı harfi yok. Ü, ö, ş, ğ gibi. İngilizce karakter ile nick alınır her uygulama da 🤗
hunilimomy Prenses_isabella Hatalı yazım nedeniyle değiştirilmemiş. Yazım kurallarına dikkat ederek isim belirlemeniz gerekir. Gelecek ay tekrardan açılacak post.💐
caydan_kuleler_ Prenses_isabella ben mail atarak değiştirmiştim çok basit Happy Kids Forum’da Olan Adım:….. Olmasını İstediğim Ad:….. şeklinde biz@mutluanneleriz.com adresine mail atmalısınız. Bu şekilde değiştirebilirsiniz diye biliyorum
[silindi] Rumiersn Kurallara uymayan bir isim yazmış olabilirsiniz. Tekrar atın kurallara uygun olmazsa değişmez.