peramomms Aralık ayarlamıyorum özellikle.bebek zaten kendi sinyal veriyor.gece hiç mama vermiyorum sadecd emiyor o da çok az.bu yüzden sabah uyanınca çok aç oluyor ve mama veriyorum.öğle saatlerinde 3,4 gibi yine krize giriyor veriyorum.bir de akşam uyumaya başlarkrn.tabi istisna hariç.bugün 4 kere verdim mesele