Bu emzirme olayı en başından beri zor oldu benim için. Erken doğdu bunu atlatamadım lohusalığım zor geçti üzüntüden sütüm az geldi sonra tam arttı derken mastit oldum tekrar azaldı sonra tekrar düzeldi şimdi gene dişi çıktığı için sanırım emmek istemiyor iki üç kere çekip bırakıyor sonra tekrar emmeye başlıyor ama tam çekmiyor sanki sütü bu yüzden sütüm azaldı maalesef tekrar artar mı bu saatten sonra artar mı 9 aylık bebeğim. Bazılarını görüyorum süt emmiş emmemiş umrunda değil süt olmadıktan sonra mama vereceğiz tabi ki aç kalacak hali yok (mama karşıtı değilim) ama sanırım ben emzirirken hissettiğim o güzel duygunun bitmesinden korkuyorum. Solgar milk in ve bestlak kullanıyorum şu an başka ne yapabilirim düzelmesi için