Kızlar yatak odam çok küçük hiçbir çözüm bulamadım akşamları açıp sabahları katlayacağım bir beşik olması gerekiyordu bebeğim dokuz aylık 3.04 yaşına kadar yatsın istiyorum yanımda o boyutlarda da katlanan beşik bir tek park beşik var sanırım makrome beşik de baktım ama ölçüsü küçük bu park yatakları kullananlar yazabilir mi katlayıp açılması çok zor mu beni çok uğraştırır mı Yoksa pratik bir şey mi