Biz de 3 Eylül doğumluyuz 2 gün gitti öğretmeni çok sevdi hazır dedi ama sınıfın en küçük çocuğu benim oğlum ve tuvalet temizliğini henüz tam beceremiyor sinif 42 kişilik benim oğlan içlerinde kayboluyor 15 kilo boyunu bilmiyorum en küçükleri ama boy olarakta. Kayıt zamanı cevremde herkes gönderme dedi mudur zorunlu diyip kayıt yaptı sizden kalma olayını öğrendim öğretmenle konuştum dilekçe ile biriktirdim dedim şimdide çevremdeki herkes beni lincliyor neden aldın okuldan diye kafayı yemek üzereyim benim çocuğuma benden başka herkesin bir fikri var bi bana musade yok bunaldım Vala 😭