atlasgizem03 8 ay 16 günlük oğlum. Emekliyor, tutunup kalkıyor. Bay bay , gel gel yapıyor. Dede , gel gel diyor. Çok az emiyor. Ek gıdayı da her öğün 5-6 kaşık anca yiyor. Sabaha kadar elli kez uyanıyor. Gündüz bir saat uyutmak için uğraşıyorum 30 dk uyuyor sonra uykusunu alamadığı için devamlı mız mız ağlamaklı oluyor. Sesli şeylerden korkuyor. Konuşan oyuncaklar, robot süpürge gibi. Hep yanında olalım, kucakta kalsın istiyor. Birde parmak emiyor😞 hiç dişi de çıkmadı.