Kızlar konuyu çok yakın bir arkadaşım için açıyorum kendisi bekar .34 yaşında amh değeri 0.03 çıkmış doktor yumurta dondurmasını tavsiye etmiş ama 170 bin gibi bir fiyat söylemiş arkadaşım değerinin bu kadar düşük olmasına ayrı fiyata ayrı çok üzüldü aklımın almadığı bildiğim kadarıyla tüp bebek tedavisi bile bu kadar değil çevrenizde bu konuda tecrübesi olan var mı fiyat aralığı gerçekten böyle mi