asya6 Kizlar meraba bebegim 4.5 aylik inek sütü alerjisi var sütüm ile doymadigini dusunuyorum. Mama baslamak istiyorum alerjisi icin en iyi mama hangisi bilginz var mi?
twinsmomm2 asya6 Nestle alfomino kullanıyoruz tadı en düzgün o ama şuan türkiyede stok kalmadı Ağustos ilk haftası gelecekmiş o gelene kadar neocate aldım zar zor da olsa içiyor onu da
sugarmomy asya6 benim elimde evolvia rp1 6 kutu var hangi şehirdesiniz? 6 ayı geçtiği için rp2 ye geçtik kullanamayacağım bu mamaları