Kızlar Allah kısmet ederse bebeğim 8 aylıkken işe başlamayı düşünüyorum. Bu süre zarfında bebeğime kayınvalidem bakacak güzel bakacağından bir şüphem yok ama emziriyorum bu süt işini nasıl yapıcam bilmiyorum iş yerinde sağmam sürekli imkansız sabah akşam sağsam kayınvalidem normal ek gıda verse sorun olur mu birde hayatınızda çok birşey değişti mi bebeğiniz size yabancı gibi bakıyor mu çok merak ediyorum maddi durumumuz malum maalesef çalışmam gerekiyor sizin de tecrübelerinizi merak ediyorum teşekkür ederim şimdiden ❤️