079aslankuzusu artık hastahaneler steril ameliyatta allah korusun bişey olmaz ama önlem de almak lazım mesela hatay depreminde 100lerce belki 1000lerce hamile enkazda kaldı bir sürü kişi o gece erken doğum yaptı steril olmayan koşullarda geçen sene tetenoz aşısı yoktu piyasada ben zor aşı oldum sağlık ocağı hepsi deprem bölgesine gitti bize gelmiyor demişti anneyi de bebeği de koruduğu için ihmal edilmemeli bence