mematiii Hanımlar çok şükür şu yağmur burayada uğradı.Yandım kavruldum resmen .Şimdi biraz sefasını sürmektee.Sizin orada havalar nasıl.Sıcak mııı ? Serin mini? Yazın bakalım 😍😂💃
Cicektebenimcicekligunlerde mematiii Ay ne güzel bizim burda da 15.00de yağacakmış heyecanla bekliyorum. Yağmurdan sonra çocuklarla çıkıp yürüyüş yapacağım özledik toprak kokusu hemen bir romantizme çeviriyor yağmur.🙈😂😂
UrbanMom mematiii Ankaradayım ama ben anlamadım sabah kavuruyor akşam yağmur yagiyor sabah yine sıcak hic serinleyemedim