Ben ikiz bebeklerimin ikisindede sallamayı bıraktım hastalık durumu hariç ve şuan 22 aylıklar.
Öncelikle 3-4 salladım durdum bekledim tepkisini, bunu sürekli uyuyana kadar yaptım 1 haftaya yakın böyle gitti. Zorlu bi süreçti sallamamı istedi ama sabrettim kesik kesik salladım hep.
Sonra biri ayağımda biri kucagımda hiç sallamadan piş piş yaptım popolarına yavasca vurup durdum bekledim böyle böyle kendileri öğrendi ortalama 1 ay sürdü benim ikiz olduğu için zordu ama uyumaya başladılar artık
Şimdi uyku saatlerinde beşiklerine koyuyorum gülerler eğlenirler maks 15-20 dk uyumuş oluyorlar