Tangrampuzzle içinize sinmeyen doktora gitmeyin. Oğlum 2,5 yaşında (33 aylık) devlette olmasına rağmen aşırı ilgili kafamdaki tüm soruları yanıtlıyor oğluma da aşık çok seviyor öpüyor mıncıklıyor oğlum da severek gidiyor korkmuyor kızımda 8 aylık doğduğundan beri aynı doktora gidiyoruz kızımın oksijen sıkıntısı vardı doğduğunda en başından beri en ince ayrıntısına kadar baktı bana gelip durumuyla ilgili saat başı haber verdi burdan başka bir ile yenidoğan yoğun bakıma yolladı burası yetersiz diye o süre zarfında yakından takip etti Allah ondan razı olsun sinirli bazen azarlıyor ama şuan yaşadığım yerde en iyisi kendisi iyiki diyorum