Hanımlar bugün bebeğimin 2. Ay aşısı vardı sağlık ocağına gittik. Bebeğim 62 günlük. 34. haftada 2590 gram doğan bir prematüre.Bugün tartıda 5100 gram çıktı. Çok kilo aldığını 4 kilo doğan bir bebeğin 2 ayda ulaşması gereken kiloya ulaştığını söylediler. Aşıdan sonra ağladı ama uzun süreli değil. Donuk bir bebek çok ağlaması gerekirdi dediler. Uyuyor diye nörolojik olarak değerlendirilmesi gerekir dediler. Çok canım sıkıldı. Sadece gece emzirdikten sonra mama veriyorum çünkü mama vermeden uyumuyor. Ve kusmadığı içinde ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Sizin bebeklerinizin durumu nasıl. Uyumasını prematüre olmasına bağlıyorum. Normal bir zamanda doğsaydı daha bir aylık bile olmayacaktı.