Kızlar ikizlerim var 2 yaşına girecekler bu pazar . Evet emzirmeyi bıraktıracağım ama onun için nasıl bir süreç izleyeceğimi henüz bilmiyorum, asıl size sorum şu ikizlerden biri emerken ısırmıyor ama dişlerini öyle bir geçiriyor ki bütün diş izleri mememde kalıyor emerken öyle acı çekiyorum ki bütün dişleri batıyor Allahım . Delirmek üzereyim diğeri lastik gibi çekiyor oda acıtıyor ama diğerinin bu yaptığı beni ağlatıyor. Sizin başınıza gelen var mı ? Çünkü bunu yapan bebeğim yemek yerken de asla ağzını tam açmıyor