mihni eşimde otirivine ve illiadin bağımlısıydı ameliyat oldu burnundan doktor flixonase yazdı, o önce açmıyor sonra rahatlatıyordu. Zaten o bir süre tıkanık kaldığı için eşim alıştı artık onuda sıkmıyor. O burnunun içindeki et büyümesin diye sıkıyordu. Sizin sabırlı olmanız lazım