mervecakmak Bende başvuru yaptım pazartesi eğitim başlayacak , şuan aktif çalışan arkadaşlar var mı ?
Keremikoom mervecakmak hayırlısı olsun, bende başlayacaktım ama eylüle kaldı, Ücret kısmıni bence kimse tam.olarak bilmiyor çünkü net olarak anlatmıyor ancak ödeme alınca anca göreceksiniz gibime geliyor inşallah karşılığını alırsınız
Bunedunyakardesim mervecakmak merhaba başladınız mı ise acaba bugün bende arandım 9-6 olarak full time memnun musunuz bilgi verebilir misiniz acaba 🌸
mervecakmak Tam zamanlı olarak çalışacağım , sizlerden bilgi alabilir miyim? Ödemeler düzenli mi ne kadar ortalama kazanıyorsunuz
svlbrl mervecakmak bende görusmustum Sirket kurmanı ya da aylık serbest meslek makbuzu kesmenizi falan belırtmedıler mı mailde? Bu konuları konustunuz mu? Benım cok içime sinmemişti
mervecakmak Burada daha önceki postta bir arkadaş instagram sayfasını söylemişti oradan başvuru formu doldurdum dönüş yaptılar
OptimusPrime mervecakmak Nasıl başvurdunuz? Şartları nedir? Evden mi yapılıyor? Maaş nedir bende istiyordum öyle bişey bilgi verirmisiniz?
mervecakmak OptimusPrime evet evden çalışma olacak tam zamanlı 9 -6 olarak açık varmış orayı söylediler , ücret net değil memnuniyet anketi üzerinden hesaplanıyormuş , bende onu sormak istemiştim burada yapan anneler varsa aylık ne kadarsa tekabül ediyor acaba diye
mervecakmak Daha önceki bir postta instagram hesabını söyleyen bir annemiz vardı bulursam tekrar atayım oradan yaptım bende