Kızlar yeni doğum yaptım detaylı us da falan hiç bir şey yoktu bebeğim doğduktan sonra kontrolde kalbinde küçük bir delik göründü. Başına gelen var mı? Doktor korkulacak bir şey olmadığını 1-2 sene içerisinde kapanabileceğibi söyledi genelde çoğu yenidoğan bebekte oluyormuş ama insan istemez stres yapıyor zaten lohusalığı da ağır atlatıyorum. Sizin başınıza geldi mi böyle bir şey ?