minikkurabiyee gulizar0 Philips xl modeli var bende aşırı memnunum 5,6 litre aşırı pratik geliyor bana her şeyi de yapıyorum onda
Mazikeen gulizar0 ben kiwi marka kullanıyorum çok memnunum ben aldıktan sonra annem , kardeşim ve 2 arkadaşım aldı hepimiz çok memnunuz