UrbanMom keyfi sezeryan doğum yaptım iki ay oldu. Harika geçti sadece ilk gün gaz sancım oldu onun dışında hemen toparlandım eve geldim valiz boşalttım makineye çamaşır attım üçüncü günü de temizlik yaptım evde bebeğim küvözdeydi hem kafamı dagotmam gerekiyordu hemde hemen toparlanıp evladıma gitmem gerekiyordu. Çok çabuk toparlandım. Ve iyiki kendimi kestirmişim. Sunu sancı verilip Gidip gelip kendimi parmaklatmadım , sancıdan basur olmadım , popoma kadar kesi atmak zorunda kalmadılar , genital bölgem genişlemedi, idrar kaçırma sorunum olmuyor , bebeğimin kanala sıkışma gibi bir durumu olmadı İYİKİ SEZERYAN İYİ Lİ KENDİMİ KESTİRMİŞİM OHH