Kızlar son 2 aydır oğlun benin haricinde de bütün kadınları görünce ağlıyor arkama saklanıyor odaya gelmiyor sanki korkuyor gibi ama erkekleri görünce tam tersi yanlarına Gidiyor kucağına falan gidiyor bur sıkıntı yok halalar teyzeler asla gitmiyor onların yanına. Sence neden bir sıkıntı var çok ağlıyor sakinleştirir oda da olduklarını biliyor uzaktan ya da başına çevirip vakar ağlayarak koşuyor dün babaannesi eve geldi bir saat ağladı odaga gitmedi ben yavaş yavaş alistiriyorum sabahtan görüp yine ağlıyor. Basian gelen var mı