Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 aylık oldu fakat hala mama içme sorunu yaşıyoruz. Öle içen bir bebek olmadı doktora çok götürdüm şükür bi saglık problemi de yok. Biberon ucunu da degişti trim yok. 4 aylık olupta kaşık mama ya geçen var mı bu ayda desteklemek amaçlı ne yapabilirim