UrbanMom sbo24 bebeğime rota yaptırdığımda dus alabilir oral aşı zaten demişti diğeri hakkında fikrim yok. Sadece verem aşısında 2 gun yaptirma demisti
sbo24 UrbanMom yaptıralı iki gün oldu benim de ama yine de acaba üç gün müdür diye düşündüm. Beklemişken yanlış bir şey yapmayayım
sbo24 Mrvsmt2502 evet hemşireye yazdım duş aldırabilirsiniz sıkıntı yok dedi. Teşekkür ederim @UrbanMom @dusgezgincisi