inci86 eşim 19 bin TL alıyor ben çalışmıyorum oğluma bakacak kimse yok kreşe de veremiyorum devlet kreşi almadı özellerde bir maaş istiyor zaten evimiz kendimize ait allahtan kira derdimiz yok ama ucu ucuna yetiyor hersey kenara 1 tl bile birikim atamiyoruz