Meri-Mel ya ben 10 ay onu kullandım en son siparişimde bez resmen ip inceydi formu bozulmuş gibiydi benim aldığım satıcıda mı sorun vardı anlamadım 5 numarası bildiğin azıcık çiç yapsa bile çuval gibi saklanıyor taşıyor hemen kalitesini bozdular diye düşündüm molfixe geçtim aşırı memnunum yoksa bio naturel bir numaraydı benim için şu an molfixciyim