En başta zulüm gibiydi ne ayakta sallama ne beşik ne kucak hiç birinde uyumuyordu sadece memede uyuyup yatağa koyunca uyanıyordu. Meğer gazı varmış o yüzden kucağımdan ayrılmak istemiyormuş doktorumuzun tavsiyesiyle gaz ilaçlarına başladık yavrum rahatladı sancısı bitti şimdi her şekilde uyutuyorum. Gündüz Uyku süreleri kısa yarım saatten fazla uyumaz ama ben razıyım çünkü en azından gece deliksiz uyuyoruz 🥰😍