Merhaba arkadaşlar belki benimle aynı durumda olan anneler için yazıyorum belki fikir olur 🫶🏻
Bebeğim iki aylık ve 1 bucuk aydır alt gaz- kabızlık problemiyle uğraşıyoruz. Gaz sıkıştıkça kakasını yapamıyor kakası bekledikçe sertleşiyor ve kabızlık problemi ortaya çıkıyordu. Malesef hiç istemediğim şekilde destekle( popoya sabun parçası sokup- çıkararak) kakasını yaptırabiliyordum anca o şekilde çıkarıyordu. Yarım gün anca o şekilde rahatlıyordu. Her şeyi denedim metsil damla sabsimplex damla probiyotikler mama değişikliği (meme ucum yoktu ve sütüm hiç bir zaman yeterli gelmediği için mamayla beslemek zorunda kaldım) masajlar vs en son biberonu değiştirmeye karar verdim lansinoh ve avent kolik biberonlarını kullanıyordum comotomo aldım şuan 3 gündür kakasını kendi yapıyor( katı değil) gazını kolayca çıkarıyor hatta mamasını içerken alttan gaz çıkarıyor. Bebeğim her şeye gülüyor resmen dünya varmış 😅 zaten güleç bir bebekti gazı varken bile anlık rahatladığında hemen gülümsemeler başlardı şimdi 3 gündür çocuk ağlamayı unuttu resmen o kadar mutluyum ki. Hafif hafif gaz oluyor tabi ama kesinlikle karnı eskisi gibi taş gibi olmuyor. Aynı durumda olanlar comotomo biberona şans verin derim 🙏🏻 hem deneyimimi hem mutluluğumu paylaşma amaçlı buraya yazmak istedim 🩷