Oğlum 4 yaşında bakın bugün sabah 5 de kalktık klima altında yatıyor. Yattı 8 de kalktı, bir ağlamalar kuşu istiyorum, babayı arayacağım, ben bunu yemeyeceğim, ben bunu istiyordum, ben kaldıracaktım ama nasıl ağlama komşular dövüyorum sanar. Neyse mutfakta kahvaltı hazırlıyorum tabi yine ağlıyor ağlarken 112 yi iki kere aramış tuş kilidi olmasına rağmen. Beni geri aradılar öyle fark ettim artık bağırdım yani sabah 5 den beri sabrımın son demindeyim ağlamamak için zor tutuyorum kendimi