oburixarass Selam arkadaşlar Oğlum 3 ay 7 günlük nerdeyse bir haftadır biberonu red edip mamayı yemek istemiyor beni emmediği için de endişeliyim benim gibi bu sorunları yaşayanlar varmı ? Tecrübelerinize ihtiyacım var
47uykusuzanne47 oburixarass yaklaşık 3 4 aydır bu sorunla savaşıyorum resmen uykudayken verin mamayı başka hiç bir çözümü yok Allah kolaylık versin
aeaslan oburixarass 2 aylıkken memeyi reddetti bir ay sonra da biberonu bıraktı. Uyanıkken asla biberondan içmiyordu. Sütümü sağıp uyurken içiriyorum aylardır. Uyurken içirmeye dene bi de
oburixarass 47uykusuzanne47 Uykuya geçmek bilmiyor ki ağlayarak uyuyor ağlayarak uyanıyor ayakta dolana dolana zorla da olsa yediyorum işimiz çok ama çok zor ya
47uykusuzanne47 oburixarass hemde okadar zor ki ben saatlerce sallıyorum ağlayarak uyuyorlar içim gidiyor ama aç kalmaktan iyidir napam Allah yardımcınız olsun
leylannpembemontu 3 ay 5 günlük bebeğim 10 gündür bu durumla savaşıyorum uykuda verdim bi kaç kez sonrasında onuda kabul etmiyor sütüm de yetmiyor pirinç unu içerisine bir tane cici bebe koyup vermeyi düşünüyorum artık bu ay 400 gram tek almış zaten zayıf bir bebek
Lavinq Bendede aynı sıkıntı var malesef 2 aylıkken başladı şuan üc aylıgız hala devam ediyor.biberonla besleniyordu bir aydır ret ediyor biberonu verincede kendini sıkıyor zorla 30 CC ya yiyor ya yemiyor