Tusa_ 1 ay 19 günlük bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor bugün yeşil kaka yaptı biraz baktım burdan postlara karpuz yediysen falan yazanlar var karpuzla ne alakası var bende dün karpuz yedim de şaşırdım yani birde çok ıkınarak yaptı
bilememolabilir Benimkisi mamayla besleniyor ve kakası hep yeşildi doktorumuza gösterdim gayet normal dedi . Sarı ve yeşil kaka olan şeyler dedi.
muno112 Sarı yeşil kakalar normaldir yiyeceklerle alakası yok. ilk aylarda mukuslu kanlı asiri sivi olmadığı sürece korkmayın