Yaklaşık 2 aydır geceler saat başı miz miz bi şekilde ağlıyor hiç bir problemi yok mama veriyorum geceleri 2 defa ama saat başı kalkıyor bazen 2 saatte 1 sallıyorum tekrar yatıyor çok yoruldun artık dişlerde çıktı oda etkilemiyor sizin bebeklerinizde böyle mi ?