crybaby tombikdonerkankasiiskender bebeğiniz ne kadarlık yenidoğansa normaldir sarılık olmuş olabilir karaciğer enzimleri yüksek
Noname21 tombikdonerkankasiiskender karaciğer enzimleri yüksek çokmış calpol kullanıyor mu bu aralar düzenli Birde kansızlık çıkmıs
Mrvsmt2502 tombikdonerkankasiiskender karaciğer enzimlwri yüksek çıkmış(ilaç kullanımı, fazla bitki çayı tüketimi etkileyebilir) kansızlık çıkmış,
tombikdonerkankasiiskender Mrvsmt2502 işte malesef ilaç da kullanmadık bir kere fenistil sürdüm sadece isiliği vardı doktor vermişti onuda bitki çayıda içmiyo niye yüksek anlamadım doktor haftaya çarşamba gene kan verin dedi tekrar bakılacaak
tombikdonerkankasiiskender Noname21 hayır hiç ilaç içmedi bu ara en son sadece isilik oldu fenistil sürdüm bir kere sadece doktor vermişti o yapar mı acaba
Pamukprenss tombikdonerkankasiiskender market ürünleri paketli gıdaları çok tüketen çocuklardada oluyor
tombikdonerkankasiiskender Pamukprenss yani yemiyor diyemem abur cubur yiyor doktora söyleyeceğim bunu belki ondandır daha da vermem asla